måndag 23 maj 2011

Utvecklingssamtal!

Hejsan Hoppsan!


I dag har jag varit i skolan som vanligt!
Efter skolan var jag med min bästa kompis! Vi gjorde pannkakor! De var jätte goda! Sen hade jag utvecklingssamtal! Det gick jätte bra och min lärare sa att jag var jätte duktig! Till lunch åt jag ris & typ korvståganof med kokta grönsaker i! Det var faktiskt jätte gott tycker jag! I dag har jag också haft träslöjd! Jag gjorde klart mitt nyckelskåp! Det blev jätte fint! Till kvällsmat åt jag fiskpinnar med ris och spenat. Det var gott. Nu ska jag gå in på mina kompisars bloggar och skriva kommentarer! Det är roligt. Ge gärna kommentarer på mina inlägg. Snälla!! Det är jätte roligt att läsa kommentarer!


Hejdå! 


UTVECKLINGSSAMTAL!!

1 kommentar:

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba