lördag 28 maj 2011

I Dag Ska Jag.....

Hejsan Hoppsan!


I Dag är det söndag! Klockan är: 08.28 och min lillasyster ska ha kalas i dag!!! Det ska bli jätte kul! Jag kan kanske skriva mer om kalaset senare när de har varit! Efter kalaset ska jag ha pianouppvisning. Jag ska spela sonatin (III). Den är ganska svår. Men det kommer nog att gå bra. Min syster skulle också spela men det kommer nog inte gå för hon har ont i halsen och feber! 




Ge gärna kommentarer på mina inlägg! 


Tack!






Denna låt skulle Clara spelat! Jag hittade inte min på toutube! 

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ kul har du kollat på min blogg änu?

    SvaraRadera
  2. När kommer ni till ramsjö nästa gång?? Jag är här nu (I ramsjö)

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dag!!
    Komentera gärna på min blogg

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. När kommer ni till ramsjö???
    Ja rolig dag
    !!

    SvaraRadera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba