torsdag 6 september 2012

A long day

Hejsan Hoppsan!

Idag har det varit en låååång dag. Skolan började klockan åtta med en idrottslektion. Då höll vi på med löpning för det var några personer från en idrottsförening som kom och skulle vissa massa övningar ok sånt. Det ska vi hålla på med i några veckor till. Men det är faktiskt ganska kul.
Sen hade vi musik, slöjd och lunch. Efter lunchen  hade vi först svenska sen biologi och sista lektionen engelska. Engelskan brukar alltid kännas så lång bara för att det är sista lektionen som håller på ända tills klockan 15:35.
Efter skolan gick jag hem till Nora med Clara och Evelina. Vi gjorde egen potatismos som var jätte god och sen gjorde vi lite läxor.
När jag kom hem åkte jag med mamma till mobilia och köpte en present till min kompis som ska ha kalas i morgon. Jag längtar jätte mycket! Ska bli så kul.

Nu har mamma och Märta precis varit ute och satt upp lappar om att min katt Sigge är borta.
Hoppas att han kommer tillbaka snart!

Nu ska jag dricka te och sen gå och lägga mig.








2 kommentarer:

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba