lördag 11 februari 2012

Sjuk

Hejsan Hoppsan!!

igår var jag hemma hos Anouschka!
Vi hade fredagsmys! Det var jätte mysigt! Vi åt chips, glass och hamburgare!
Jag sov över hos henne.
Idag när jag vaknade gick vi upp och åt frukost. Sen städade vi och efter det gick jag hem.
Skulle igentligen varit med Saga idag men det gick inte för jag blev sjuk och fick lite feber och har ont i halsen!

Så just ni sitter jag i soffan och kollar lite bloggar. Har super ont i halsen!!
Imorgon ska jag på dykning men vi får se om det blir något eftersom att jag är sjuk :-(
Hoppas att jag är frisk i morgon!

Hejdå

//Ebba

2 kommentarer:

  1. Krya på dig Ebba, hoppas att du kan gå på dykningen imorgon :).

    Jag har lite frågor:

    Kan du ha en frågestund på bloggen, skulle vara ssåå kul :).

    Vilken program använder ni när ni redigerar videosarna till fotograafie??

    Kramar
    Tora :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba