tisdag 7 februari 2012

Linda!

Hejsan hoppsan!


Idag har det varit en helt vanlig tisdag! Det började med att jag gick upp och gick till skolan. Första lektionen var tyska och då hade vi vaktmästaren som vikarie. Sen hade jag ett matte-prov. Efter det var det två lektioner kvar innan lunch. Till lunch blev det kött och potatis. Det var helt okej mat. Sen hade jag svenska och HKK. På HKK fick jag till baka mitt prov. Resultatet blev 32,5 /33. Typisk att jag missade en halv poäng!!!en i alla fall. På hemkunskapen gjorde vi soppa. Sen följde jag med Linda hem. Vi satt lite vid dator och godaste lite med hennes söta hund Grynet! Det var kul:-). Sen cyklade jag hem. Först kunde jag inte hitta vägen hem men sen kom jag rätt :-)


Imorgon är det nationella prov i svenska!!! Det ska hålla på i 3 timmar så man måste ha med sig frukt och dricka. Jag hoppas att det går bra!


//Ebba

2 kommentarer:

  1. Hittade du inte? Var inte min vägbeskrivning bra??? Hehe ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. den var väl ganska bra då :) Hehehe

      Radera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba