tisdag 22 november 2011

Limhamn!

Hejsan Hoppsan!!! 


I dag har  jag varit i skolan som vanligt!! Det var en ganska rolig skoldag men  det hände inget speciellt!
Efter skolan cyklade jag först hem och hämtade plånboken och sen åkte jag in till Limhamn! Där mötte jag mina kompisar Emma och Anouschka. först gick vi till Terra Rossa och fikade! Jag drack någon sorts citron dryck och Emma Clara och Anouschka drack varm choklad!! Sen gick vi till Pelles och köpte julklappar till varandra! Kan tyvär inte avslöja vad jag köpte för Emma och Anouschka brukar läsa min blogg och då kommer de att få reda på det (inte bra) !!!!  Klockan halv sex gick vi hem! När jag kom hem gjorde jag läxan och lagade mat med min syster Clara! VI lagade någon sorts gratäng eller något med kassler och suchini (stavas?)  Det var super duper gott!!! Efter det läste jag i min bok som heter "Systrar i jeans" Den är super super bra och jag rekommenderar den verkligen!!


Nu sitter jag här och skriver och ska alldeles strax gå och lägga mig! 
Ses




2 kommentarer:

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba