måndag 25 april 2011

Hemma i gen!

Hej!! Nu är jag hemma i gen från Ramsjö!! jag har varit på kosläpp där i går!! om ni går in på www.miljoblad.blogspot.com kan ni hitta fina bilder från kosläppet!! Snart ska jag städa poolen!! det ska bli ganska roligt!! Ses till sommaren Tora eller innan hoppas jag!, =)




Ge gärna kommentarer på mina inlägg för det tycker jag är roligt och läsa!! Tack! //Ebba!!      


Skriv gärna vilket resemål ni tyckte mest om i det förra inlägget!! Tack ännu en gång //Ebba!

2 kommentarer:

  1. Hej Ebba!
    Jag är Toras klasskompis.
    Jag har varit i Grekland och på Cypern flera gånger och det är jättemysigt och kul där så det resemålet är verkligen bra!!!!!!!

    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Besök gärna min blogg och den hittar du på:
    www.honeybunnyone.blogspot.com

    /Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba