lördag 30 april 2011

Båstad!

Hej! I dag vaknade jag 08: 38!  jag mamma, clara, Märta och pappa har varit i båstad! Det var roligt! Där köpte jag Clara och Märta glassa! Jag tog en bägare med mango och citron & lime sorbet, Clara tog en strut med citron & choklad och citron &lime sorbet! och Märta tog en strut med hallon sorbet och päron! Det var jätte gott!!




Detta har jag ätit i dag:



  • Frukost= lingongrova med leverpastej och gurka!
  • Lunch= Räkmacka och ett glas juice!
  • Middag= Hemlagad hamburgere med tomat och sallad!

Det var dagens meny!

Tre små glassar!


På måndag fyller min lillasyster Märta år! Men i morgon ska vi fira hennes födelsedag! hon ska få en klocka, lampa, tröja tjol och byxor! Mer kommer jag inte på just nu!! Grattis Märta! Sig gärna grattis till henne i en kommentar så kan jag visa komentarerna för henne så blir hon glad!









3 kommentarer:

  1. Grattis fina Märta hoppas du får en fin dag vi ses i sommar storakramar Tora och Hulda

    SvaraRadera
  2. Grattis Märta! Hoppas du får en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!! //Märta

    SvaraRadera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba