onsdag 27 juni 2012

Film


Hejsan Hoppsan!

För några timmar sedan var jag hemma hos Lelle med farmor, Clara och Märta. Vi plockade sallad och rabarber. 

Nu har jag precis ätit middag hos farmor. Vi åt makrill med potatis och sallad (som vi plockade). Det var verkligen jätte gott! Älskar makrill!
Till efterrätt blev det hemmagjord rabarberkräm. mmm...

Nu ska jag skypa lite med Anouschka och kolla på "Allsång på Skansen"

Jag och Clara var ute och filmade lite innan i blåsten så jag klippte ihop en liten enkel film.
Inte världs bäst kvalité direkt :)


3 kommentarer:

  1. Fin film :)
    Du undrade om mina kategorier på sidan?!. Jag har bara lagt in en bild och sen så en länk - till alla etiketter som jag har t ex "musik" på. Om du förstår.

    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Mormor sa i telefon att ni hade varit där och plockat sallad! :)

    Hoppas ni har det bra!
    Kramar
    Tora

    SvaraRadera
  3. Hej Ebba!
    Mormor och jag tittade på din lilla film. Det är väl en riktigt härlig sommarfilm med läcker musik som passar mig (Ulf) perfekt. Helt ljuvligt!
    Ulf och Mormor

    SvaraRadera

Tack för att du lämmnade en kommentar!

Tack //Ebba